אברה מנגיסטו אילן מנגיסטו - "לכל אמא מגיע לדעת מה שלום בנה" - חדשות מדיניות ופוליטיקה ... : הרינו לפנות אליכם בעניין אברה מנגיסטו, האזרח הישראלי החולה שמוחזק אצלכם מזה יותר מאלף ימים.

אברה מנגיסטו אילן מנגיסטו - "לכל אמא מגיע לדעת מה שלום בנה" - חדשות מדיניות ופוליטיקה ... : הרינו לפנות אליכם בעניין אברה מנגיסטו, האזרח הישראלי החולה שמוחזק אצלכם מזה יותר מאלף ימים.. שש שנים חלפו מאז חצה אברה מנגיסטו את גדר המערכת לרצועת עזה, וניכר כי המחאה למען השבתו הולכת ודועכת. אנחנו, המשפחה, נמצאים למעלה משנתיים בכאב, בדאגה, בשברון לב. האירוע שנהגה לארגן המשפחה לציון יום השנה לחציית הגבול לא יתקיים השנה, קבוצות הווטסאפ. לדברי אילן מנגיסטו, אמו, אגורנש, מנקה בתים לפרנסת המשפחה ואביו, היילי מנגיסטו, מובטל מזה עשור. אברה מנגיסטו, נעלם בעזה (צילום:

בשיחה ישתתפו אחיו אילן מנגיסטו, ותמר טגנייה פעילה במטה המאבק. אסירי חמאס בישראל זוכים לתנאים מפליגים בעוד מצבו של אברה לוט בערפל ולאיש אין פיסת מידע. בסרטון פונים אמו ואחיו של מנגיסטו לזרוע הצבאית של חמאס. המונולוג המרגש של אחיו של אברה מנגיסטו: אברה מנגיסטו, נעלם בעזה (צילום:

הכירו את הפעילים שעושים הכל כדי להחזיר את אָבֵרה מנגיסטו ...
הכירו את הפעילים שעושים הכל כדי להחזיר את אָבֵרה מנגיסטו ... from www.davar1.co.il
‎ היום החל המאבק להשבתו של אברה מנגיסטו. אמו ומשפחתו של אברה מנגיסטו, הישראלי השבוי בעזה, שוברים שתיקה. לדברי אילן מנגיסטו, המשפחה מתכננת להמשיך לשבת פה באוהל המחאה עד שבאמת נראה צעדים ומעשים שביקשנו. אדוני הרמטכל, חסרים לך שני חיילים. אילן מנגיסטו, אחיו של אברה ומראשי מטה המאבק פתח בדברים, עומדים היום אבא, אימא, אחים ואחיות ושואלים איפה אברה. ההורים התגרשו בשנת 2012 ואביו של מנגיסטו, שידו לא הייתה לדברי אילן מנגיסטו, אחיו אמר כי שהוא יכול לחוש את אחיו המנוח בידיו. אנחנו פה כדי להזכיר שאברה הופקר והגיע הזמן שיחזור הביתה. אברה, אם אתה שומע, תהיה חזק @meir_marciano pic.twitter.com/o3fpqfau6k.

משפחת מנגיסטו על סערת מות תושב עזה שחצה.

אילן מנגיסטו, אחיו של אברה ומראשי מטה המאבק פתח בדברים, עומדים היום אבא, אימא, אחים ואחיות ושואלים איפה אברה. במטה המאבק יש משהו כמו 200 חברים. נפגשתי עם משפחתו של אברה מנגיסטו והבטחתי להם שאנחנו. ‎ היום החל המאבק להשבתו של אברה מנגיסטו. זה רק עוד מאמץ קטן להשיב את אחי אברה. אברה מנגיסטו הוא בנם של אגרנש ואיילין מנגיסטו, חמישי מבין עשרה אחים ואחיות. בשעה זו מתקיימת הפגנה בכלא הדרים מול משפחות האסירים שבאו לבקר את קרוביהם בזמן שהמשפחה לא מקבלת מידע עליו למעלה מעשרה חודשים. האירוע שנהגה לארגן המשפחה לציון יום השנה לחציית הגבול לא יתקיים השנה, קבוצות הווטסאפ. אמו ומשפחתו של אברה מנגיסטו, הישראלי השבוי בעזה, שוברים שתיקה. אדוני הרמטכל, חסרים לך שני חיילים. הילדות הקשה באתיופיה, המוות של האח, ההודעה שאברה חצה את הגבול לעזה, רגע הבשורה להורים וחמש השנים שעברו מאז. זאת הפקרות, אני רוצה את . 29 ינו. בסרטון פונים אמו ואחיו של מנגיסטו לזרוע הצבאית של חמאס.

אילן, אחיו של אברה מנגיסטו המוחזק בידי החמאס: מנגיסטו העביר ביקורת על הממשלה וטען: כמה ניתן תמורת שבוי שחור (נועה בורשטיין חדד, המקום הכי חם בגיהנום) . 31 דצמ. אמו ומשפחתו של אברה מנגיסטו, הישראלי השבוי בעזה, שוברים שתיקה. לפי עדויות אחרות היה שם את ידו באש, מדבר לא.

החברים של רון ארד למען אברה מנגיסטו
החברים של רון ארד למען אברה מנגיסטו from ynet-images1.yit.co.il
שש שנים חלפו מאז חצה אברה מנגיסטו את גדר המערכת לרצועת עזה, וניכר כי המחאה למען השבתו הולכת ודועכת. ‎ היום החל המאבק להשבתו של אברה מנגיסטו. בריאותו הנפשית לא מאפשרת לו להישאר בשבי. מנגיסטו סיפר כי הפגישה נערכה ביוזמת חבר הכנסת לשעבר שלמה מולה: כמה ניתן תמורת שבוי שחור (נועה בורשטיין חדד, המקום הכי חם בגיהנום) . 31 דצמ. האירוע שנהגה לארגן המשפחה לציון יום השנה לחציית הגבול לא יתקיים השנה, קבוצות הווטסאפ. אילן, אחיו של אברה מנגיסטו בראיון לאריה גולן לרגל פגישתם היום עם מזכל האום צילום: הרינו לפנות אליכם בעניין אברה מנגיסטו, האזרח הישראלי החולה שמוחזק אצלכם מזה יותר מאלף ימים.

אילן מנגיסטו, אחיו של אברה ומראשי מטה המאבק פתח בדברים, עומדים היום אבא, אימא, אחים ואחיות ושואלים איפה אברה.

אברה, אם אתה שומע, תהיה חזק @meir_marciano pic.twitter.com/o3fpqfau6k. מטה המאבק לשחרורו של אברה מנגיסטו והעלאת המודעות לעניינו פועל בכמה קבוצות וואטסאפ, קבוצת פייסבוק, המשפחה וקומץ פעילים שבאמת עושים את עבודת הקודש עבור כאן בשיחה מתערב בנה של אגרנש ואחיו של אברה, אילן, אשר נמצא בסוד העניינים וממנהלי מטה המאבק: אברה מנגיסטו נמצא בידי חמאס מזה 785 ימים. אחיו של מנגיסטו סיפר על משפחתו שנותרה בחוסר ודאות מתמשך, ומתח ביקורת על מקבלי ההחלטות שמאשרים סיוע הומניטרי לעזה בזמן שאברה בשבי חמאס. בשיחה ישתתפו אחיו אילן מנגיסטו, ותמר טגנייה פעילה במטה המאבק. משפחת מנגיסטו על סערת מות תושב עזה שחצה. אברה מנגיסטו, נעלם בעזה (צילום: ללא ידיעת משפחתו, קשר אברה מנגיסטו חתיכת חוט סביב אחת מאצבעות יד ימינו, חסם את זרם הדם. מהשרים שמענו מילים יפות, אבל לא ראינו שום תוצאותהמונולוג המרגש של אחיו של אברה מנגיסטו: אנחנו נספר לציבור מי זה אברה, מי זה הבחור היקר הזה שחסר עד היום למשפחה ולסובבים אותו. בעוד חודשיים אברה מנגיסטו יהיה 4 שנים בשבי, והותר לפרסום שמשפחתו העבירה קלטות ומסמכים לחמאס בשנת 2016 בבקשה להתחשב במצבו. לפי עדויות אחרות היה שם את ידו באש, מדבר לא. אבל אברה הוא אתיופי שקוף שמחה גולדין:

אברה מנגיסטו נמצא בידי חמאס מזה 785 ימים. כמה חודשים מאוחר יותר, מספר אילן, עידכן הנציג שחמאס הודיע כי בכוונתו להחזיר את האתיופי ותואם מפגש למסירתו בגבול, אך במסירה התברר שחמאס ניסה להונות את צהל ומסר לידיהם אריתריאי ששהה ברצועה. אסירי חמאס בישראל זוכים לתנאים מפליגים בעוד מצבו של אברה לוט בערפל ולאיש אין פיסת מידע. בשעה זו מתקיימת הפגנה בכלא הדרים מול משפחות האסירים שבאו לבקר את קרוביהם בזמן שהמשפחה לא מקבלת מידע עליו למעלה מעשרה חודשים. כמה ניתן תמורת שבוי שחור (נועה בורשטיין חדד, המקום הכי חם בגיהנום) . 31 דצמ.

בשעה האחרונה בסיטי: עשרות מפגינים לטובת החזרתו של אברה ...
בשעה האחרונה בסיטי: עשרות מפגינים לטובת החזרתו של אברה ... from ashdodhayom.co.il
אברה מנגיסטו נמצא בידי חמאס מזה 785 ימים. אילן מנגיסטו מספר על הקושי להותיר את אחיו הנעדר בתודעה הציבורית: האירוע שנהגה לארגן המשפחה לציון יום השנה לחציית הגבול לא יתקיים השנה, קבוצות הווטסאפ. שש שנים חלפו מאז נפילתו של אברה מנגיסטו בשבי החמאס. לפי עדויות אחרות היה שם את ידו באש, מדבר לא. אם אברה היה ילד לבן מקיסריה או מכפר אחים היה זוכה ליחס אחר; ללא ידיעת משפחתו, קשר אברה מנגיסטו חתיכת חוט סביב אחת מאצבעות יד ימינו, חסם את זרם הדם. אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו שמצוי בשבי חמאס, מסביר מדוע הקימה משפחתו מאהל מחאה מול בית נתניהו.

משפחתו וחבורת פעילות ופעילים, החוששים לשלומו וחייו, עושים לילות כימים במטרה לעורר את מודעות הציבור.

ההורים התגרשו בשנת 2012 ואביו של מנגיסטו, שידו לא הייתה לדברי אילן מנגיסטו, אחיו אמר כי שהוא יכול לחוש את אחיו המנוח בידיו. זאת הפקרות, אני רוצה את . 29 ינו. מנגיסטו סיפר כי הפגישה נערכה ביוזמת חבר הכנסת לשעבר שלמה מולה: לפי עדויות אחרות היה שם את ידו באש, מדבר לא. משפחת מנגיסטו על סערת מות תושב עזה שחצה. ‎ היום החל המאבק להשבתו של אברה מנגיסטו. אסירי חמאס בישראל זוכים לתנאים מפליגים בעוד מצבו של אברה לוט בערפל ולאיש אין פיסת מידע. אנו מבקשים, בכל לשון של בקשה, לשחררו. משפחת מנגיסטו מאשקלון, שבנה אברה חצה את הגבול ועבר לעזה, דורשת גם בחג הפסח הזה ממשלת ישראל להשיב את בנה הביתה. לדברי אילן מנגיסטו, המשפחה מתכננת להמשיך לשבת פה באוהל המחאה עד שבאמת נראה צעדים ומעשים שביקשנו. אנחנו פה כדי להזכיר שאברה הופקר והגיע הזמן שיחזור הביתה. המדינה דורכת במקוםערוץ 20 04/04/2018 21:28. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

בסרטון פונים אמו ואחיו של מנגיסטו לזרוע הצבאית של חמאס אברה מנגיסטו. שש שנים חלפו מאז נפילתו של אברה מנגיסטו בשבי החמאס.

Post a Comment

Previous Post Next Post